En ........ zijn vertrokken! - Reisverslag uit Auggen, Duitsland van Noorderpoort versterkt - WaarBenJij.nu En ........ zijn vertrokken! - Reisverslag uit Auggen, Duitsland van Noorderpoort versterkt - WaarBenJij.nu

En ........ zijn vertrokken!

Door: noorderpoortversterkt

28 Augustus 2010 | Duitsland, Auggen

TFL dag 1

De heenreis.
Verzamelen om 8.00 uur bij het bestuursbureau. Iedereen was keurig op de afgesproken tijd aanwezig. Het kamperen en dus het slapen in tentjes heeft veel aandacht gekregen.
Het gehalte werptentjes was namelijk zeer hoog!
De huurbus van Century was kleiner dan verwacht, Met veel beleid heeft
Thijs alle bagage in de bus gekregen. Na alle plichtplegingen mbt foto’s etc. zijn we uitgezwaaid na een bemoedigende toespraak van Rob Schuur.
Om 9.15 uur reden we richting snelweg. De reis begon voorspoedig. Niet te druk en geen oponthoud. Na de eerste koffiestop kwam hier verandering in. Het werd steeds drukker. 2 ongelukken en wegwerkzaamheden gaven veel vertraging. Ook het weer speelde ons parten. Zeer veel en zware (onweers)buien teisterden ons. Hulde aan onze chauffeurs. Het was geen makkie voor hen.
’s Ochtends was er duidelijk een bepaalde spanning merkbaar bij de mannen. Hier en daar wat strakke koppies en veel geklets. De verschillende etappes werden nog even gedetailleerd doorgenomen. Kennelijk werkte dit geruststellend, want even later werd het een stuk rustiger. Hier en daar werd een tukkie gedaan en de gesprekken kregen weer wat meer inhoud…..
Zo kwamen we de dag wel door en arriveerden we om ongeveer 19.45 uur bij ons hotel even boven Bazel.
Na een goede maaltijd en een kop koffie o.i.d. hebben we ons te ruste gelegd.

• 28 Augustus 2010 - 07:44

Stefanie Kosch:

Zo, nog één reisdag en dan vanavond in de tentjes en morgen aan de start. We denken veel aan jullie en wensen jullie veel succes en een onvergetelijke fietsweek.
    Kus voor Gert, groetjes Stefanie

• 28 Augustus 2010 - 12:27

Harma:

Beter in de file dan een ongeluk moet je maar denken. Geniet ervan heren, nog 1 nachtje slapen en dan mogen jullie. We zien uit naar jullie belevenissen en hoe het jullie vergaat met de tentjes(;).(Thijs, groet van the boys, xxx), Harma

• 28 Augustus 2010 - 14:24

Anneke Bruinstroop:

Succes en wij zien er ook naar uit hoe het jullie met elkaar vergaat.

• 28 Augustus 2010 - 15:05

Silke:

He opa Thijs doe je het rustig aan? Ik ben erg benieuwd hoe je vind en hoop je snel weer te zien en ook de groetjes van Leave

• 28 Augustus 2010 - 17:37

Ad En Gezien:

Ha André,

Heel veel succes alvast voor morgen. De vakantiekilometers komen je vast goed van pas.
    Hopelijk hebben jullie goed weer de komende week.

groetjes Ad en Gezien

• 29 Augustus 2010 - 08:49

Trix Dijkslag:

beste heren, jullie zijn nu echt van start gegaan en houden dit gemakkelijk vol na alle trainingsritten.In ieder geval succes en tot zondag. groet xxxxxxxxx Trix.

• 29 Augustus 2010 - 09:34

MARIA:

HE BROER(TJE)

VEEL SUCCES. EN ZET HEM OP EN NIET TE GEK HE.

• 29 Augustus 2010 - 10:40

Sjoerd En Janny Bolt:

Gert en Dirk en ook alle anderen natuurlijk veel succes verder. Ik zal jullie blijven volgen.

Groeten uit Tolbert van Sjoerd en Janny Bolt

• 29 Augustus 2010 - 11:22

Betty Derksen:

Hee Koos!

Voor mij ben jij de topper!!!(en alle anderen op een goede tweede plaats natuurlijk.)

Heel veel succes allemaal.

• 29 Augustus 2010 - 11:53

Hyli:

Alle mannen succes gewenst....Thijs...ik voel/ lijd mee in de klimmen, maar boven wacht de genoegdoening voor al dat lijden......genieten hè!knuffel van mij!

• 29 Augustus 2010 - 12:02

Harm Stel:

Hoi, ik kon jullie helaas niet uitzwaaien. Desondanks veel succes en plezier. Alleen bewondering aan deze kant. Tot ziens.

• 29 Augustus 2010 - 12:16

Arjan Kloeze:

Hallo Gert,

Ik hoop dat je goed geslapen hebt vannacht.
    Veel succes vandaag.

Groetjes,

Fam. Kloeze

• 29 Augustus 2010 - 15:11

Hans Assen:

Hoi Andre,

Hennie net op bezoek gehad..... Ze heeft de afgelopen dagen top prestaties geleverd op Noorderzon. Hoge bergen beklommen tot diep in de nacht. Als jou uithoudingsvermogen ook zo goed is kan er niets mis gaan.....
    Veel plezier en groetjes aan Jos

Doei doei

• 29 Augustus 2010 - 17:32

Thérèse:

Fluitend over Alpe d'Huez.
    Fantastisch.
    Hier inspireerde de regen tot heel veel doelpunten.
    Willem 2 - Groningen 0-3
    Veel succes morgen.
    Groningen staat 4e.

• 29 Augustus 2010 - 17:55

Johan Weerts:

Heel veel succes in de bergen en geniet van het mooie uitzicht (ook al zit je erdoor ;))
    Enne houd Koos in de gaten want hij heeft 'snode' plannen voor de Alpe d'Huez...

• 29 Augustus 2010 - 19:20

Eva Dekker:

Wat leuk om jullie bij de Tour of Life te kunnen volgen middels de reisverslagen.
    Mannen, heel veel succes tijdens deze bijzondere tocht. Grensverleggend....ga ervoor! Respect!